wtorek, 26 sierpnia 2014

Powitanie

Cześć, z tej strony Szaro-bury Kot. Chciałbym Was powitać w naszych skromnych progach. Advert śpi, a raczej powinien, bo przestaje myśleć trzeźwo. Tylko mi zostały resztki rozumu oraz chęci, aby napisać pierwszy post.

Czy Wy też uważacie, że ten szablon jest niezwykle ciemny? Niemalże jak nasze dusze... Dobra, kłamię, wcale nie jesteśmy czarnymi emosami, po prostu Advert uznał, że chce czarno-biały blog, a ja spełniłem jego życzenie.

Wyjaśnię wam, jak macie się zgłaszać, ponieważ pewnie zastanawia Was ta kwestia. A więc (wiem, że nie zaczyna się tak zdania, ale - halo - jestem u siebie, robię, co chcę) najpierw czytacie regulamin. Tam znajduje się krótki formularz, który kopiujecie. Następnie klikacie w podstronę wybranego oceniającego i dodajecie zgłoszenie w komentarzu. Odpisujemy na każde - negatywnie lub pozytywnie. Pamiętajcie jednak, by umieścić nasz link u siebie na blogu, ewentualnie banner, który powinien pojawić się w niedługo.

Cóż, tyle miałem do powiedzenia. Z niecierpliwością czekamy na zgłoszenia, nie możemy się doczekać, by doprowadzić Was do łez. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz